Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 16:22:02 +0300

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/09123 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Risti alevik, 
Pargi// Raba tänav// Tallinna mnt 22a, Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, 
Risti alevik, Pargi// Raba tänav// Tallinna mnt 22a, Lääne maakond, 
Lääne-Nigula vald, Risti alevik, Tallinna mnt 22 (Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Tuletõrjeveemahuti) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Trassid kulgevad osaliselt riigi 
teekaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27096758>  (menetlus nr: 
447939), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (KAAREL SALUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister